FAQ - częste pytania

Pytania o sklep

Ceny

Tak, licencja płatna jest tylko raz, nie ma dodatkowej opłaty abonamentowej płatnej miesięcznie.
Do uruchomienia sklepu oprócz licencji niezbędne jest zakupienie pakietu wdrożeniowego w ramach którego wykonamy personalizację i konfigurację sklepu. Poza tym nie ma stałych opłat, nie ma też prowizji od sprzedaży.
Licencje nie mają ograniczeń co do ilości czy wartości zamówień.

Różnice to ilość maksymalna ilość produktów w katalogu oraz ilość kont operatorów systemu:
  • Basic - 1 operator, 2000 produktów
  • Standard - 5 operatorów, bez limitu produktów
  • Pro - bez limitu operatorów, bez limitu produktów.
Tak, wraz z zakupem licencji otrzymujesz 12 miesięczną gwarancję na poprawne działanie sklepu.
Tak, w ramach licencji otrzymujesz bezterminowe wsparcie poprzez e-mail, chat i telefon.
Przez okres 12 miesięcy od zakupu licencji otrzymujesz dostęp do darmowych aktualizacji systemu. Po tym okresie możesz wykupić dostęp do aktualizacji w cenie 30% aktualnej ceny licencji, czyli jeśli Twoja wersja licencji kosztuje 600 zł brutto to koszt aktualizacji na rok to 180 zł.
W ramach jednej licencji możesz uruchomić 1 sklep pod 1 domeną. W przypadku zmiany domeny należy skontaktować się z nami w celu utworzenia klucza dla nowej domeny.
Aby uruchomić kolejny sklep jako niezależna instalacja systemu należy zakupić nową licencję w cenie 50% aktualnej ceny licencji.
Tak, system pozwala prowadzić sprzedaż poprzez kilka podmiotów gospodarczych w ramach jednego sklepu poprzez rozdzielenie sprzedaży na kilka podmiotów. Aby uruchomić sprzedaż poprzez kolejny podmiot potrzebujesz posiadać licencję Standard lub Pro oraz zakupić licencję dla nowego podmiotu.

Wygląd sklepu

Tak, system pozwala na zmianę wyglądu większości elementów sklepu - krój fontów, wielkości tekstu, kolory, zaokrąglenia, wyrównania itd.

Dodatkowo wraz z modułem Layout Composer otrzymujesz możliwość zmiany kolejności elementów na stronie głównej i podstronach typu landing.
Tak, możemy wykonać modyfikacje wyglądu sklepu oraz prace graficzne w zakresie wybranego pakietu.
Nie, cena licencji nie obejmuje prac wdrożeniowych - konieczny jest zakup jednego z pakietów wdrożeniowych, w ramach których wykonamy personalizację szablonu i konfigurację sklepu.
ionicons-v5-m

Prace wdrożeniowe

Tak, wykonujemy migracje sklepów z systemów abonamentowych typu SaaS jak Shoper, IdoSell (IAI Shop) i innych. Koszt migracji zależy od funkcjonalności sklepu, wielkości i złożoności bazy produktów i innych prac. Aby otrzymać wycenę migracji skontaktuj się z nami.
Tak, wykonujemy migracje sklepów z Prestashop, Wordpress i innych platform sklepowych. Aby otrzymać wycenę migracji skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów.
Tak, wykonujemy niestandardowe moduły i funkcjonalności tak po stronie panelu systemu jak i po stronie użytkowników sklepu. System Wirtualizer jest elastyczny i pozwala na tworzenie niestandardowych rozwiązań. W celu otrzymania wyceny skontaktuj się z nami.