FAQ - częste pytania

Pytania o sklep

Ceny

Tak, licencja płatna jest tylko raz, nie ma dodatkowej opłaty abonamentowej płatnej miesięcznie.
Do uruchomienia sklepu oprócz licencji niezbędne jest zakupienie pakietu wdrożeniowego w ramach którego wykonamy personalizację i konfigurację sklepu. Poza tym nie ma stałych opłat, nie ma też prowizji od sprzedaży.
Licencje nie mają ograniczeń co do ilości czy wartości zamówień.

Różnice to ilość maksymalna ilość produktów w katalogu oraz ilość kont operatorów systemu:
  • Basic - 1 operator, 2000 produktów
  • Standard - 5 operatorów, bez limitu produktów
  • Pro - bez limitu operatorów, bez limitu produktów.
Tak, wraz z zakupem licencji otrzymujesz 12 miesięczną gwarancję na poprawne działanie sklepu.
Tak, w ramach licencji otrzymujesz bezterminowe wsparcie poprzez e-mail, chat i telefon.
Przez okres 12 miesięcy od zakupu licencji otrzymujesz dostęp do darmowych aktualizacji systemu. Po tym okresie możesz wykupić dostęp do aktualizacji w cenie 30% aktualnej ceny licencji, czyli jeśli Twoja wersja licencji kosztuje 600 zł brutto to koszt aktualizacji na rok to 180 zł.
W ramach jednej licencji możesz uruchomić 1 sklep pod 1 domeną. W przypadku zmiany domeny należy skontaktować się z nami w celu utworzenia klucza dla nowej domeny.
Aby uruchomić kolejny sklep jako niezależna instalacja systemu należy zakupić nową licencję w cenie 50% aktualnej ceny licencji.

Wygląd sklepu

Tak, system pozwala na zmianę wyglądu większości elementów sklepu - krój fontów, wielkości tekstu, kolory, zaokrąglenia, wyrównania itd.

Dodatkowo wraz z modułem Layout Composer otrzymujesz możliwość zmiany kolejności elementów na stronie głównej i podstronach typu landing.
Tak, możemy wykonać modyfikacje wyglądu sklepu oraz prace graficzne w zakresie wybranego pakietu.
Nie, cena licencji nie obejmuje prac wdrożeniowych - konieczny jest zakup jednego z pakietów wdrożeniowych, w ramach których wykonamy personalizację szablonu i konfigurację sklepu.
ionicons-v5-m

Prace wdrożeniowe

Tak, wykonujemy migracje sklepów z systemów abonamentowych typu SaaS jak Shoper, IdoSell (IAI Shop) i innych. Koszt migracji zależy od funkcjonalności sklepu, wielkości i złożoności bazy produktów i innych prac. Aby otrzymać wycenę migracji skontaktuj się z nami.
Tak, wykonujemy migracje sklepów z Prestashop, Wordpress i innych platform sklepowych. Aby otrzymać wycenę migracji skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów.
Tak, wykonujemy niestandardowe moduły i funkcjonalności tak po stronie panelu systemu jak i po stronie użytkowników sklepu. System Wirtualizer jest elastyczny i pozwala na tworzenie niestandardowych rozwiązań. W celu otrzymania wyceny skontaktuj się z nami.