Budowanie relacji z klientami to nie tylko hasło i moduł systemu informatycznego. To filozofia, której wdrożenie trwa często dłużej niż wdrożenie narzędzi informatyczncych. Budowanie relacji to proces zdobywania i przetwarzania i wykorzystywania informacji w taki sposób, aby obydwie strony były zadowolone.
Aby proces budowania relacji był możliwy potrzebne są narzędzia. Wirtualizer dostarcza narzędzia potrzebne do budowania relacji z odbiorcami i dostawcami, dzięki czemu biznes staje bardziej stabilny, mniej podatny na zmiany zachodzące w bliższym i dalszym otoczeniu firmy.

Big Data
Wirtualizer umożliwia zbieranie i przetwarzanie w jednym miejscu informacji z wielu źródeł - serwisy / sklepy internetowe, call center, przedstawiciele mobilni, systemy ocen / rekomendacji, media społecznościowe.

Alerty na pulpicie
Alertowanie kluczowych zdarzeń - najważniejsze informacje wyświetlane na bieżąco na pulpicie użytkownika - dokumenty sprzedaży, zakupu, płatności, statystyki sprzedaży itp.

Dostęp do informacji
Szybki dostęp do zgromadzonych informacji z dowolnego miejsca przy użyciu przeglądarki np. w urządzeniu mobilnym.
Wkrótce
- kalendarze - sprzedażowe, finansowe, indywidualne
- zarządzanie lejkami sprzedażowymi