Dla kogo Wirtualizer

Sklepy internetowe

Na rynku jest bardzo wiele systemów do obsługi sklepów internetowych, często mocno rozbudowanych. Wirtualizer posiada duże możliwości zarządzania sklepem lub kilkoma sklepami internetowymi. Sprzedaż może się odbywać w standardowych sklepach B2C lub sklepach przeznaczonych dla obsług klientów biznesowych - B2B.

W ramach zarządzania wieloma sklepami internetowymi system pozwala na sprzedaż tego samego produktu będącego na danym magazynie w wielu sklepach. Możliwe jest też podzielenie asortymentu na kilka magazynów i sprzedaż w każdym sklepie z osobnego magazynu.

To co go wyróżnia od innych systemów to prosty, spójny interfejs umożliwiający wykonywanie operacji szybciej oraz funkcjonalności wykraczające poza typowe systemy sklepowe jak zarządzanie magazynem, innymi kanałami sprzedaży, logistyką czy rozrachunkami.

Główne zalety:

  • obsługa prostego lub zaawansowanego sklepu
  • dowolny projekt graficzny i layout RWD
  • zarządzanie wieloma sklepami w jednym systemie
  • zaawansowane zarządzanie produktami
  • zaawansowane zarządzanie cennikami, promocjami, rabatami
  • zarządzanie stanami magazynowymi
  • dowolna ilość wersji językowych i walut
  • zaawansowane funkcje SEO z automatyzacją
  • automatyczne generowanie dokumentów
  • obsługa całego procesu sprzedażowego - zapytania, oferty, faktury
  • tworzenie dokumentów magazynowych -
  • szybkie mechanizmy filtrowania, sortowania, wyszukiwania
  • prosty proces zakupowy w jednym kroku
  • mechanizmy personalizacji treści
  • budowanie profili użytkowników - śledzenie niezalogowanych i zalogowanych użytkowników
  • schowek / koszyk na bazie danych - zapisywanie informacji o każdym schowku / koszyku
  • odzyskiwanie koszyków / schowków poprzez automatyzacje mailingu
  • program partnerski - naliczanie prowizji od sprzedaży generowanej z przekierowania ze strony parntera
  • możliwość integracji z systemami magazynowymi - Optima, Subiekt i inne

Serwisy firmowe / e-commerce

Każdy biznes wymaga strony internetowej, którą można mieć za przysłowiowe grosze. Jednak nie każda równie dobrze sprzedaje.

Wirtualizer stawia sobie cel poprawiania konwersji, czyli pomaga sprzedawać więcej. Robi to na wiele sposobów. Jednym z nich jest możliwość obsługi wielu serwisów www i landing page'y, które nie tylko dobrze zaprezentują ofertę, w tym możliwość segmentacji na różne grupy odbiorców, ale również dostarczą pełną obsługę procesu sprzedażowego - od zapytania po dostawę towaru do klienta. Jeśli myślisz, że najlepszym narzędziem do obsługi klientów jest e-mail, word i excel to znaczy, że nie widziałeś jak można robić to szybciej, wydajniej i bardziej profesjonalnie z Wirtualizerem.

Dodatkowo, dzięki swej elastyczności system umożliwia obsługę serwisów e-commerce różnego rodzaju. Napisz jakie procesy e-commerce chcesz realizować, a na pewno znajdziemy efektywne rozwiązanie, które umożliwi jego szybką i wydajną obsługę.

Główne zalety:

  • obsługa wielu serwisów www o różnej funkcjonlaności - firmowych, produktowych, landing page, e-commerce
  • nowoczesne layouty RWD i indywidualne projekty graficzne
  • szybkie i wygodne zarządzanie katalogiem produktów i usług
  • szczegółowa oferta w serwisie spójna z bazą produktów
  • zawsze aktualne ceny pobierane z bazy produktów np. z ustawionego cennika
  • zaawansowane możliwości SEO nieposytkane w innych systemach
  • obsługa wielu cenników np. dla niezalogowanych, zalogowanych, przypisane do kontrahenta
  • obsługa całego procesu sprzedażowego - zapytania, oferty, faktury
  • szybkie generowanie dokumentów magazynowych
  • profesjonalnie wyglądające indywidualne oferty wyświetlane na stronie www z linku przesłanego w mailu
  • możliwość blokowania zmniejszenia ilości / usunięcia pozycji w ofercie - klient nie może zamówić mniej
  • automatyczne ofertowanie w dowolnej wersji językowej i walucie
  • budowanie profili użytkowników, zaawansowane statystyki wizyt

Zarządzanie sprzedażą

Trudno znaleźć firmę handlową czy usługową, które nie miała by działu handlowego zajmującego się telefoniczną obsługą klientów, oraz tych którzy kupują osobiście w firmie. Wirtualizer pozwala obsługiwać sprzedaż przez osoby w dziale handlowym.

Główne zalety:

  • szybki dostęp do informacji o produktach, dokumentach, klientach
  • szybka obsługa zapytań generowanych telefonicznie i przez internet
  • szybkie tworzenie dokumentów sprzedażowych - zapytania, oferty, zamówienia, faktury
  • tworzenie dokumentów magazynowych

Zarządzanie relacjami

Budowanie relacji z kontrahentami to jeden z ważniejszych elementów przewagi konkurencyjnej. CRM nie jest modułem czy programem komputerowy, a strategią, której wdrożenie w firmie może trwać czasami nawet rok. Jednak aby móc tą strategię efektywnie wdrożyć potrzebne jest skuteczne narzędzie, które umożliwi zbieranie, przetwarzanie i wykorzystywanie informacji o kontrahentach i zachodzących procesach biznesowych. CRM w systemie Wirtualizer zbiera kluczowe informacje o kontrahentach oraz użytkownikach serwisów www, również tych anonimowych, którzy są dopiero potencjalnymi klientami. Zebrane dane umożliwiają tworzenie profili, segmentację pod wieloma kryteriami oraz wykorzystywanie do celów marketingowych i sprzedażowych. CRM nie jest oderwanym modułem. CRM jest pakietem funkcjonalności przeplatającymi się z innymi funkcjonalnościami dostępnymi w systemie, tworząc razem wydajne narzędzie marketingowe i sprzedażowe.

Główne zalety:

  • szeroki pakiet funkcjonalności umożliwiający efektywne budowanie relacji z kontrahentami
  • szybki dostęp do potrzebnych informacji
  • budowanie profili kontrahentów
  • budowanie profili kontaktów - użytkowników stron / sklepów, również anonimowych
  • wykorzystanie informacji w działaniach marketingowych i sprzedażowych

Zarządzanie magazynem

Nie ma znaczenia czy posiadasz własny magazyn, czy działasz jako pośrednik na zasadzie drop shoppingu. Nie ważne czy obsługujesz klientów na rynku B2C czy współpracujesz z firmami na rynku B2B. Nie ważne czy sprzedajesz poprzez sklepy internetowe, przedstawicieli mobilnych czy call center obsługującym leady sprzedażowe oraz zajmujących się telefoniczna obsługą klienta. W każdym przypadku potrzebujesz narzędzia, które pozwoli prezentować ofertę produktów, oraz obsłuży proces magazynowe, jeśli sprzedajesz towar z własnego magazynu. Wirtualizer pozwala na efektywne zarządzanie wieloma magazynami oraz prostą i szybką obsługę procesów magazynowych w oparciu o generowane dokumenty magazynowe.

Główne zalety:

  • dowolna ilość magazynów
  • wycena magazynów metodą FIFO/LIFO oraz możliwość wyboru partii
  • zaawansowane zarządzanie cechami produktów powiązane z SEO
  • obsługa wielu wersji językowych z automatycznym tłumaczeniem opisów
  • pełna obsługa procesów magazynowych
  • ręczne i automatyczne generowanie dokumentów - WZ, PZ, WW, PW, MM
  • obsługa inwentaryzacji pełnych i częściowych
  • zarządzanie lokalizacjami i gniazdami magazynowymi
  • obsługa kodów kreskowych dla wszystkich jednostek
  • możliwość korzystania z dodatkowej waluty w cennikach konfigurowanej na magazyn
  • grupowanie produktów
  • generowanie wariantów produktów
  • zarządzanie atrybutami
  • interfejs z mechanizmami drag and drop
  • informacje o stanach na magazynie, w rezerwacji, planowanej dostawie, dostępej ilości
  • obsługa magazynów B2B partnerów dostawców
  • wiązanie towarów między magazynami
  • zaawansowane multioperacje na wielu rekordach
  • wielopoziomowe filtrowaine i wyszukiwanie
  • tworzenie kompletów z automatycznym wyliczaniem dostępnych ilości ze stanów magazynowych
  • import / export danych z plików CSV, XML
  • możliwość automatycznej wymiany danych z zewnętrznymi systemami

Używamy Cookies.