Zarządzanie sprzedażą - internetową, call center, mobilną

Głównym zadaniem systemu to wsparcie i integracja wszystkich kanałów sprzedaży w ramach jednego systemu. System umożliwia zaawansowane zarządzanie cennikami oraz obsługę sprzedaży w wielu walutach, w tym bieżące przechowywanie cen produktów w dwóch zdefiniowanych walutach - głównej oraz dodatkowej definiowanej niezależnie dla każdego magazynu.

Dodatkowo w systemie można zdefiniować dowolną ilość serii dokumentów np. indywidualnie dla każdego kanału oraz sprzedawcy, co umożliwia wykonywanie szczegółowych analiz sprzedaży.


Obsługa klienta

Obsługa klientów poprzez dział handlowy, który może być rozproszony w wielu lokalizacjach - np. w oddziałach firmy lub poprzez pracowników pracujących zdalnie z domu. Szybka obsługa leadów sprzedażowych poprzez pracowników działu call center - szybkie wyszukiwanie informacji, generowanie dokumentów sprzedażowych.


Serwisy firmowe, Landing page

Obsługa pełnego procesu sprzedaży - od generowania leadów przez serwisy www, przez lead nurturing po finalną sprzedaż w kanale e-commerce lub dział handlowy. Do generowania leadów możesz wykorzystać kilka serwisów www o różnym układzie i wyglądzie dzięląc pełną ofertę na specjalistyczne serwisy z wybranymi kategoriami produktów. Identyfikacja leadów pozwoli Ci badać skuteczność różnych serwisów oraz realizować zaawansowane strategie sprzedażowe.


Sklepy internetowe

Zaawansowane rozwiązania e-commerce jak zaawansowane zarządzanie cennikami, tworzenie profili użytkowników, rozpoznawanie użytkowników, wgląd w tworzone koszyki i schowki, odzyskiwanie koszyków czy generowanie sprzedaży na istniejącej bazie kontaktów w oparciu o historię wizyt i historię sprzedaży.


Sprzedaż B2B

Obsługa partnerów biznesowych - dostawców i odbiorców. Indywidualne warunki sprzedażowe, stały wgląd w historię dokumentów, integracje z systemami partnerów.


Sprzedaż mobilna

Dedykowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych dzięki której mogą wydajnie pracować w terenie mając stały wgląd w stany magazynowe. Aplikacja umożliwia tworzenie dokumentów sprzedażowych, wgląd w historię sprzedaży, niezapłacone dokumenty oraz wystawianie dokumentów rozliczeń gotówkowych KP.